top of page

Voorwaarden

Registratie en reservering:

Nadat u zich heeft aangemeld, ontvangt u van ons een orderbevestiging met uitgebreide informatie over het evenement, de locatie, de datum en de start- en evenementtijden. Wij behouden ons het recht voor om de cursus te annuleren als er onvoldoende bevestigde inschrijvingen zijn.

Prijzen en prestaties:

De basis voor de bedrijfsvoering zijn onze actuele aanbiedingen, licentie-/gebruikskosten en/of diverse kosten voor online trainingen worden na voltooiing aan de opdrachtgever gefactureerd. (Onderwerpen voor tevreden medewerkers: positief leiderschap, teambuilding, coaching, gamification)

Betaalmethoden:

Alle genoemde prijzen zijn exclusief de wettelijke omzetbelasting. Facturen zijn onmiddellijk na ontvangst betaalbaar, zonder aftrek. Bij niet tijdige betaling behouden wij ons het recht voor herinnerings- en incassokosten in rekening te brengen. Kosten voor overboekingen vanuit het buitenland zijn voor rekening van de ontvanger van de factuur.

Annuleringen en uitstel:

Seminars (evenals workshops en trainingen, zowel analoog als digitaal) moeten voor de lange termijn worden gepland. Wij verzoeken u daarom om eventuele uitstel of annuleringen in het belang van beide partijen tijdig aan te kondigen.

Annuleringen of uitstel moeten, zonder uitzondering, schriftelijk per e-mail worden verzonden naar info@pp-mehrwert.at of per post naar P&P toegevoegde waarde Taglieberstraße 6/5/5 1230 Wenen.

Voor het annuleren van geplaatste en reeds ingeplande bestellingen gelden de volgende voorwaarden:

- Annulering vanaf het moment dat de bestelling is geplaatst tot acht weken voor de overeengekomen aanvang van de werkzaamheden: annuleringspercentage 25% van de ordersom, exclusief de door P&P Added Value bij subbedrijven afgenomen diensten. Hier zijn hun annuleringsvoorwaarden van toepassing.

- Annulering tussen acht en twee weken voor de overeengekomen aanvang van de werkzaamheden: annuleringspercentage 50% van de ordersom, exclusief de door P&P Added Value bij subbedrijven afgenomen diensten. Hier zijn hun annuleringsvoorwaarden van toepassing.

- Annulering minder dan twee weken voor de overeengekomen aanvang van de werkzaamheden: annuleringspercentage 100% van het totale orderbedrag, exclusief de door P&P Added Value bij subbedrijven afgenomen diensten. Hier zijn hun annuleringsvoorwaarden van toepassing.

Bij cursusannulering door P & vast tarief van € 40,- per persoon. Verdere claims zijn uitgesloten. Uiteraard zal de cursus op een andere datum plaatsvinden.

Wij behouden ons het recht voor om van locatie of trainer te veranderen.

Auteursrechten:

De documenten die in onze seminars worden gebruikt, zijn het intellectuele eigendom van

P&P toegevoegde waarde. Wij behouden ons alle rechten voor, inclusief vertaling, herdruk en reproductie van de trainingsdocumenten of delen daarvan. Het trainingsmateriaal is alleen beschikbaar voor degenen die aan het evenement hebben deelgenomen. Voor elke verdere verspreiding en gebruik van dit materiaal is onze schriftelijke toestemming vereist.

Plaats van jurisdictie:

Voor alle geschillen die uit de bestelling en de uitvoering daarvan voortvloeien, wordt als bevoegde rechter in Wenen overeengekomen. Door het aanvaarden van ons aanbod verklaart de klant zich volledig akkoord met deze voorwaarden, tenzij uitdrukkelijk en zonder uitzondering schriftelijk anders is overeengekomen.

Algemeen:

Onze leveranciers (bedrijven waarmee P&P samenwerkt) gaan zorgvuldig conform de AVG om met de aan hen verstrekte deelnemersgegevens. Na afronding van bestellingen worden persoonsgegevens binnen één maand verwijderd.

De deelnemer gaat ermee akkoord dat zijn/haar gegevens worden gebruikt door

P&P toegevoegde waarde elektronisch vastgelegd en gebruikt voor het verzenden van cursusinformatie vanuit

P&P toegevoegde waarde kan worden ingezet.

bottom of page